nie moge drukować z dos lpt1 na laser oki, why?

Autor: ryś <r-y-s_at_o2.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 15:10:08 MET DST

witam,
kupiłem drukarke laserową OKI B4100
i mam problem.

spod windows drukuje elegencko,
ale kiedy wysyłam na nią dane z LPT1
to nie drukuje.

próbowałem przez port równoległy - zaświeca się tylko lampka i zadanie znika
nic się nie drukuje
jak puszczę dużo danych to drukuje pustą stronę.

próbowałem podłączyć przez USB, udostępnić i zrobić 'net use LPT1:
\\mojkomp\oki'
ale niestety efekt jest ten sam co w przypadku portu równoległego.

zainstalowałem programik dos2usb, który makierować dane z dos'a do usb,
niestety, kiedy drukuję na LPT1 mówi:
system nie może zapisywać do określonego urządzenia...

pierwszy raz się z czymś takim spotkałem, żeby nie można było wydrukować z
dos'a...

czy ktoś z Was się z tym spotkał i wie jak to ugryżć??

pozdrawiam,
Ryś