Modem

Autor: Bibko <_at_tlen.pl>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 18:15:30 MET DST

Witam
W systemie WinXP mam zainstalowany modem na COM3 (w menadzerze urzaden
jest on widoczny). Chcac utworzyc polaczenie telefoniczne daje
polaczenia sieciowe\utworz\polacz z internetem\recznie i tu jest
interesujaca mnie opcja "polacz uzywajac modemu telefonicznego".
Niestety jest ona nieaktywna. W tym oknie zaznaczyc moge tylko
"polaczenie szerokopasmowe ktore zawsze jest wlaczone".
Jaka moze byc przyczyna tego iz "polacz uzywajac modemu telefonicznego".
jest nieaktywne ?? W jaki sposob sprawic zeby bylo aktywne ??

Z gory dzieki
Pozdrowienia

PS. Sprawa dotyczy modemu w komorce (Nokia 6100). Ale chyba nie ma to
zadnego znaczenia.