2 komputery & 1 e-mail

Autor: lukasz_s <beeton_at_wlb.vectranet.pl>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 17:56:28 MET DST

Witam.
Problem jest nastepujacy: Do tej pory pracowalem tylko na stacjonarnym
komputerze. Teraz doszedl drugi - laptop.
I pojawia sie pewien problem przy e-mailach.

Czy mozna z 2 komputerow korzystac z 1 poczty poprzez outlooka, "nietracac"
przy tym zadnych e-maili?
Piszac nie tracac mam na mysli taka sytuacje:
Odbieram e-maila , waznego emaila ktorego nie kasuje, chcialbym na niego
odpisac wieczorem na laptopie.
I teraz czy jest mozliwosc na laptopie odczytania juz odebranego emaila (na
stacjonarce) za pomoca outlooka? Jakis backup, synchronizacje mozna zrobic?
Czy byc moze pozostanie mi tlyko korzystanie z poczty za pomoca www (wtedy
logowanie poprzez wyszukiwarke do jakiegos pocztowego panelu taka opcje mi
udostepnia..)

Pozdrawiam.

--
z poważaniem