Re: bezp. usuwanie...

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 22:24:43 MET DST

In news:op.tfvsml0dai0wrd@li,
Janusz Kornaga <kornaga@wp.pl> typed:

> Piotrze, chyba czytnik Ci źle pokazał, nie ściągnął jednego posta. Habeck
> stanął w obronie Twojej, niesłusznie pomówionej osoby, Habeck nie
> zasługuje na przykre słowa.

Uff, *przepraszam Habecka*, faktycznie brakuje mi jednego posta.
Teraz widzę, że to Leon mi zarzucał brak wiedzy na temat paska szyb.ur.
Jak widzę to pewnie Leon skasowal/cacnel tego posta bo go tu też nie widać.
http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_thread/thread/665d8fd05136e10a/01287a300c0a904f?lnk=st&q=bezp.+usuwanie...&rnum=2#01287a300c0a904f

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy