winnt 4.0 i IE6.0 i flash

Autor: PiOtReK <poszukaj_at_w.stopce.postu>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 19:05:11 MET DST

Witam,
Mój Windows NT uparł sie i nie chce zainstalowac Flash Playera 9 w IE.
Poprzez skrot ktory pojawia sie przy wejsciu na strone w obiektem flash nie daje
sie zainstalowac, po kliknieciu nic sie nie dzieje i zostaje nadal wersja 7
wtyczki.
Natomiast gdy wejde na strone macromedii i chce bezposrednio z niej zainstalowac
wtyczke serwis odsyla mnie do strony z wersja 7.
Czy jest mozliwe zainstalowanie najnowszego pluginu w Windows NT?
Bede wdzieczny za porady jak to zrobic, bo komunikaty IE przy wejsciu na kazda
strone abym wgral nowa wersje sa irytujace... tylko ja ja wgraz lub wylaczyc te
komunikaty?
Z gory dziekuje za pomoc.

--
pozdrawiam,