Biblioteki WinXP

Autor: tylko_ alfa <tylko_alfa_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 14:25:44 MET DST

Witam!

Jesli nie ta grupa, prosze skierowac mnie na odpowiednia, ale dot. WinXP
jakos nie zauwazylam, a mysle, ze dacie rade pomoc.
Po zainstalowaniu ponownym WinXP na dysku pojawl mi sie taki oto komunikat:

"Nie mozna zaladowac biblioteki DLL interfejsu logowania uzytkownika
msgina.dll. Skontaktuj sie z administratorem systemu, aby zamienic
biblioteke DLL lub odtworzc jej oryginalna wresje."

Przeinstalowywalam system wiele razy z tej plytki, ale nigdy mi sie cos
takiego nie pojawilo. Probowalam tez z innej instalki i to samo. Dodam, ze
mam 40 GB dysk, na ktorym jest partycja linuxowa, ale ona nigdy nie
kolidowala, wiec czemu by tym razem miala ;(

Poradzcie cos, bo system chodzi, ale wyswietlaja sie komunikaty roznego
rodzaju i system sie sam resetuje po jakims czasie.

tylko_alfa