win xp na nowym dysku

Autor: Ala <c_at_c.com>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 21:38:27 MET DST

Jak w temacie, przekopiowałem ghostem partycje z windowsem xp na nowy dysk i
niestety windows nie chce pracować. Zamraża się on tuż przed wyświetleniem
ekranu logowania... Do tego momentu bootowanie i ładowanie się windowsa
przebiega normalnie. Gdzieś coś mi się obiło o oczy, że aby windows działał
po przekopiowaniu na nowy dysk, trzeba w nim przed kopiowaniem zmienić dyski
w menadżerze na standardowe i chyba coś w rejestrze, ale nie potrafie
dotrzeć do tej informacji. Czy ktoś może wie coś na ten temat? Albo zna
sposób zmuszenia windowsa xp na działanie na nowym dysku??

Ali