Re: Zdobycie instalki XP

Autor: funn <_f_u_n_n__at__t_k_d_a_m_i_._n_e_t_>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 16:17:04 MET DST

Leif Erikson napisał(a):
> Witam
>
> Mam kompa z legalnym WIN XP Proff. oraz mam naklrjkę na obudowie tegoż
> kompa. Nie posiadam żadnego dowodu zakupu, ani innych dokumentów odnośnie
> tego Win'a.
> I tu pytanie: czy jest możliwość zdobycia instalki pasującej do kodu
> znajdującego się na naklejce na obudowie??

Mialem podobnie, tzn. mialem naklejke na obudowie, nie mialem plyty.
Zainstalowalem z pozyczonej plyty XP (oczywiscie legalnej), wpisalem
klucz z mojej naklejki i dziala bez problemu. Tak samo mowia w pomocy
technicznej. Plyta od plyty sie nie rozni niczym, kody powinny pasowac.
Ja jedynie bym spojrzal, zeby to byla ta sama dystrybucja, co Twoja (to
znaczy z SP1, SP2, badz bez)

> Czy to prawda że sama naklejka nie świadczy o legalności systemu?

no dobra. tego nie wiem :)

--
pozdrawiam
funn