Re: svchost zuzywa 100% procesora - pomocy!

Autor: owp <owp1_at_gazeta.pl>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 14:13:11 MET DST

> notebook, nie laptop;

> no moze Tobie pierwszy raz, ale miliony mialy ten problem przed Toba:
> http://groups.google.pl/groups?hl=pl&q=svchost%20100%25&lr=lang_pl

Faktycznie - trochę spanikowałem, bo komputer pilnie potrzebny do pracy...
Mój problem był bardziej banalny, niż te wyszukane przez google - po 20
minutach pracy okazało się, że Win wyszukał jakąś aktualizację i zaczął
pobierać - wtedy system odżył.
Czasem system mi spowalnia podczas wyszukiwania (?) aktualizacji, ale nigdy
na tak długo, stąd moja panika.
Tym niemniej przepraszam za zaśmiecanie grupy.
Pozdr.
owp