Re: Skype do zastosowań niekomercyjnych?

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 21:13:32 MET DST

Dnia Tue, 12 Sep 2006 19:43:37 +0200, Konrad Kosmowski tak nawijal:

> cała reszta to Twoje świadome nadinterpretacje/zaciemnianie.
/ciach/
> (Ciach ping-pong i jakaś grafomania o rzeczach oczywistych)

No coz, pisalem, ze moze nie jestem zbyt dobrym mowca (pisarzem),
ale jesli uwazasz, ze nic nie wynagrodzi mojego 'nieobycia' w tej
kwestii, to nie pozostaje mi nic innego, jak usunac sie cichutko,
bo nie uwazam za sensowna rozmowe, gdy ktos stara sie za wszelka
cene nie zrozumiec interlokutora.
Dziekuje wiec za jakze mila i konstruktywna dyskusje.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...