Re: uszkodzona główna tabela plików

Autor: <vjmario_at_interia.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 20:41:27 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):
> Użytkownik <vjmario@interia.pl> napisał w wiadomości

11>
> Musisz mieć W2k z SP3 lub SP4 oraz wartość EnableBigLBA=1 w kluczu
> HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Atapi\Parameters
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;PL305098 , bądź
> Windows XP z SP1 lub SP2
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;303013 .
> --
> M. [MS-MVP]
> /odpowiadając zmień px na pl/

dzisiaj przeskanowałem dysk dwoma programami
1 )GetDataBack for NTFS znalazł uszkodzone niektóre pliki
/wyświetlił ich listę/
2)Partitinion Magic-Chek Partition for errors (ntfs) wyświetlił po
krótkim skanie następujący komnikat: error#7 Bad file record
signature
Czy jest jakiś program, który może przeskanować dysk i naprawić
błędy?
Dodam, że GetDataBack for NTFS, Partitinion Magic jak również inne
programy których użyłem do sakanu widzą cały dysk.
aha posiadam windowsXP bez zainstalowanego service pack 1, Czyżby tu
był konflikt-windows nie widzi całej 160 zatem ma problem z widzeniem
całego dysku?
Nie jestem wielkim znawcą ale myślę, że to nie niewidoczność
całego dysku jest przyczyną a uszkodzone pliki (i to w głównej
tabeli plików), które może da się jakoś naprawić?Może są
jakieś programiki do naprawy plików?A tym ,że "wspaniały" windows
widzi tylko 137 GB( bez zainstalowanego SP1) zajmę się później.
Czy czeka mnie przerzucanie zczytanych plików przez np. hdd recovery
na drugi dysk ? Oj chyba czas przesiadki na Macka