Re: uszkodzona główna tabela plików

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 10:01:16 MET DST

Osoba podpisana jako Lawrens Hammond <valhalla@interia.pl> w artykule
<news:4505fb7c$1@news.home.net.pl> pisze:

> Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
> wiadomości news:ee4umo$dim$1@mx1.internetia.pl...

> A ty czytaj uważnie, co piszę innym, w następnym poście.

Dopisanie uśmieszków nie zwalnia Cię od poprawnego cytowania. To nie jest
grupa testowa.

> Acha, niczego naprawiać nie będę. Posiadanie czytnika o nazwie Outlook
> Express też nie jest zakazane. Skoro inni używają "begin" i QP (Tu
> akurat nie wina poprzednika (i jak pisałem, to była tylko podpucha),
> tylko samego Google), to ja będę używać MSOE.

Używaj czego chcesz, choćby telnetu, ale rób to zgodnie z netykietą.
Oznaczać cytowanie możesz ręcznie, jeśli masz jakiś uraz do OE PowerTool czy
OE-QuoteFix.

> Asante, kwa heri, lala salama, tafadhali EOT.

W wolnym tłumaczeniu: Nie mam nic na swoją obronę, więc dajcie mi spokój, a
ja dalej będę uważał, że hakuna matata amen.

Jeśli chcesz wybrać drogę Nuty lub Konika Bujanego - Twój problem.
Konsekwencje takiego wyboru znasz.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)
  Można usunąć każdą przeszkodę na drodze do sukcesu, ale nie