Re: Skype do zastosowań niekomercyjnych?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 20:51:44 MET DST

** Franciszek Sosnowski wrote:

> Ze nie mozesz prowadzic rozmow biznesowych w firmie,
> lecz mozesz rozmawiac z ciotka Gienia?

1. To by było niemożliwe do egzekwowania.
2. Czemu Onet oferuje swoje usługi firmom, skoro rzekomo użycie Skype
   byłoby nielegalne?
3. Chodziło mi o jakieś namacalne interpretacje.

Jestem raczej pewien, że chodzi o takie zastosowanie o jakim mówiłem,
np. nie mogę Tobie oferować rozmowy przez Skype odpłatnie. Tyle, że nie
mogę nigdzie znaleźć jakiejś sensownej interpretacji licencji.