(XP-Home) wstawienie informacji przed startem ladowania systemu?

Autor: the_foe <the_foeWYTNIJ_at_WYTNIJwp.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 04:23:45 MET DST

musze zrobic cos takiego, zeby przed ladowaniem systemu XP-Home Edition,
umiescic jakas informacje. Mam dwa poglady na te sprawe: albo zrobic cos
tak jak GRUB, tyle ze cos tam jest napisane i user musi wcisnac enter. Lub
podmiana logo winXP w czasie ladowania (nie wiem czy jest to mozliwe). Sa
jakies fajne narzedzia ktore mi w tym pomoga? Cos szybkiego i prostego czym
mozne bezpiecznie cos takiego zainstalwoac i potem usunac.
Dzieki,

--
co słucham:
od zawsze: http://imagegen.last.fm/pliscnd/otracks/the_foe.gif