Re: instalacja stacji z obrazu

Autor: mo <mich202wywal_at_o2.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 16:42:53 MET DST

Użytkownik "JoteR" napisał:
> Przeczytaj jeszcze raz
> http://www.microsoft.com/poland/windows2000/win2000serv/SYS_ROZ/roz24.mspx
> zwłaszcza rozdział Wymagany sprzęt klienta.

No fakt, (prawie) wszystko jasne. Ale nie za bardzo mi się to podoba. Poza
tym zrobiłem dyskietkę rozruchową za pomocą rbfg.exe i pry bootowaniu
krzyczy, że nie ma sterownika karty sieciowej. Czy nie da się tego zrobić
jakoś bardziej łopatologicznie? Czy ma sens taki posł?
Robię obraz dysku "byle czym". Upycham go gdziekolwiek na Sambie. Startuję
klienta dyskietką lub płytą rozruchową (znowu ta karta) jakąś małą
dystrybucją Linuxa. Odpalam coś (nie wiem jeszcze co - może ktoś wie)
linuxowego do stawiania obrazów i ciągnę obraz z Samby. Czy to jest
logiczne?
mo