Symulacja nagrywarki

Autor: Piotrekton <piotrekton_at_o2.pl>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 20:42:31 MET DST

Cześć

Mam pytanie, które nie wiem jednak czy bardziej dotyczy spraw sprzętowych
czy proramowych.

Chodzi mi o symulację nagrywarki CD lub DVD za pomocą połączenia PC-USB-PC.
Chciałbym, żeby jeden z komputerów po podłączeniu do drugiego przedstawił
się jako nagrywarka i przechwycił komunikację z urządzeniem (a konkretnie
dane, które zostałyby fizycznie nagrane na płycie). Rozwiązania z
przełożeniem nagrywarki odpadają. Komputer, który będzie nagrywał musi
myśleć, że podłączona nagrywarka jest fizycznie dołączona do komputera,
więc odpadają wszelkie rozwiązania przez ethernet itd.
Czy tak głęboka ingerencja w protokół USB jest możliwa? Czy znacie jakieś
programy którym mógłbym się posłużyć?

Dziękuję za odpowiedź.

--
Piotrekton