Re: soft do backup za posrednictwem pendrive

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 17:07:28 MET DST

Użytkownik "Jacek Szaniawski" <im@nothere.com> napisał w wiadomości
news:4qt2g2li3bklihhh76jog4fgquk8ri9ilb@4ax.com...

> tez mi tak wyszlo z googla. tym bardziej nie rozumiem tej uwagi.
>
> soft na pierwszy rzut oka jest ok. i na dodatek darmowy

Niestety ale Radek ma rację - soft byłby OK, gdyby po każdej porcji
poprawnie zsynchronizowanych danych czyścił zawartość pena żeby przyjąć
kolejną porcję, a tak niestety nie jest. Poza tym on nie kompresuje danych.
Chyba lepsze będzie coś w rodzaju SmartSync http://www.smsync.com/ bądź
Advanced Flash Synchronizer http://www.urltoy.com/afs.htm .

Może sam się rozejrzyj w programach, podpowiem jeden ze sznureczków w mojej
prywatnej bazie wiedzy ;-):
http://www.safesite.com/category.php[action]browse&i=0&id=107&f=25||||&s=product.rating_percentage|DESC[SiteID]digibuy

--
M.   [MS-MVP]