Re: zamarzanie(zwis)win2000

Autor: kwak <mkwak_at_poczta.fm>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 13:48:17 MET DST

> To że stabilnie trzyma 12V niekoniecznie oznacza że równie stabilnie
> trzyma inne napięcia.
> SprawdŸ jeszcze przewody zasilajšce czy majš wszędzie dobry kontakt
> (możesz popodginać styki).
> Jak nie pomoże to wymień zasilacz i zobacz. Mógł się po prostu popsuć.

inne napiecia trzyma lepiej, tylko na linii 12V wystepowaly spadki o 0,2V.
wlasnie mam zamiar rozlozyc kompa i ponownie poskladac do kupy.
caly problem polega na tym ze te zawieszenia sa strasznie nieregularne,
czasem caly dzien nic sie nie stanie a innego zawiesi sie 2 razy pod rzad.
zgodnie z sugestiami przyjze sie uwaznie zasilaczowi.
dzieki wszystkim za odpowiedzi.
kwak