Re: Otwieranie i zapisywanie pliku- okienko z napedami w office XP - opóznienie

Autor: KS <kkksss_at_wp.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 21:25:04 MET DST

Bingo !!! zgadza się jeżeli klient zaloguje się do sieci to wszystko
działa
jeżeli tylko do stacji lokalnej zostają mapowania dysków, które nie
są podłączone
i wszystko się wiesza.
Niestety nie ma na to poprawki (tzn. nie znalazłem)
pozostaje się tylko logować do serwera, czy to potrzebne czy nie.
No cóż, ....