Notebook z Windows XP

Autor: Baobam <baobam_at_o2.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 18:40:47 MET DST

Zamierzam kupić sobie pierwszego laptopa. Wybrałem Lenovo. Niestety do
prawie wszystkich modeli dołączany jest Windows XP, z którego nie będę
korzystał. Mam w związku z tym kilka pytań dot. licencji i samego OS-u.

Czy kupując notebooka dostanę system na CD, czy będzie raczej zainstalowany
i bez CD?

Czy wchodzi w grę jego sprzedaż z jakąś częścią (np. myszką) i czy jest to
legalne, jeżeli sprzedam też nalepkę z numerem seryjnym?

Czy takie systemy są specjalnie przygotowane na potrzeby laptopa i nie będą
chciały zainstalować się na innym komputerze lub ewentualnie zainstalują
jakiś dodatkowy soft do zarządzania energią itp.?

Jaka jest przybliżona kwota, za jaką mógłbym zbyć ten system powiedzmy na
Allegro.

Dzięki za odpowiedzi na te pytania, bo nie miałem jeszcze nigdy do
czynienia z systemem dołączanym do notebooka.

--
Pozdrawiam,
Baobam