Re: ograniczenia oprogramowania i regula sciezki %userprofile%\*

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 07:27:31 MET DST

> I można zezwolić na uruchamianie konkretnych programów, tych które
> sprawiają problem.

tak wlasnie zrobilem.. tzn w zasadach grup dla tej grupy uzytkownikow
z tym ze komputery sa w domenie i ta regula ma dzialac na kilku profilach
wiec zmienna musi byc..

mam tez reguly typu:
A:\*
D:\*
E:\*
ktore sprawnie zabraniaja uruchamiania programow z tych lokalizacji i
podfolderow.. ale na pewno one nie blokuja notatnika (sprawdzone)

Czy zmienna %profile% nie odwoluje sie do
C:\Documents And Settings\%username%??
w takim razie jaki ma to zwiazek z mozliwoscia uruchamiania notatnika?

Pozdrawiam
Artur