Re: Dopisanie ścieżki do PATH w pliku BAT

Autor: sTav <marmro9_at_o2.beztego.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 20:27:44 MET DST

W artykule news:1157558962.889710.25260@p79g2000cwp.googlegroups.com,
niejaki(a): Użytkownik z adresu <waldit@gmail.com> napisał(a):

> Sprawdziłem - po skróceniu długości PATH komenda działa.
> Problemem jest ilość znaków.

Ale nadal nie wiadomo czego dotyczy to ograniczenie, %path%, cmd,
shell -trzeba by to najpierw ustalić.

> Czy to możliwe żeby nie było na to żadnej rady ?
> Przecież to jest prosty typowy problem.

Typowy? Nie sądzę.
IMHO nie ma uzasadnionej potrzeby wpisywania wszystkiego co popadnie do
globalnej zmiennej systemowej.
- są skojarzenia rozszerzeń, .pif, .lnk i cały HK_CR

--
Pozdrowienia!
 /-/ Mariusz