Dysk startowy W98 i logowanie się do domeny W2003

Autor: AndMix <andmix_at_gazeta.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 16:57:21 MET DST

Witam

Co powinienem dograć do syskietki systemowej poza sterownikami do sieciówki
aby dostać się do zawartości podmapowanych zasobów?

Mam dyskietkę systemową PC-DOS z niej startuję bez problemu loguję się do
domeny, mapuję dysk ale zawartości dysku nie widzę mam komunikat dostęp
zastrzeżony.

User na którego się loguję ma wszystkie prawa do tego zasobu.

Pozdrawiam