Re: "Jednorazowy" modem

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 16:06:22 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):
> W takim razie coś faktycznie blokuje ten port. Wyświetlił
> jakiś komunikat?

Tak, właśnie coś w stylu "To urządzenie jest zajęte".

> Zakładając, że nie masz jakichś programów wspomagających
> wybieranie numeru czy jakichś dialerów "malware" działających
> w tle, obstawiałbym same sterowniki modemu. I wymiana teore-
> tycznie może nic nie dać -- może jest w nich jakichś nieusu-
> nięty błąd ujawniający się tylko w konkretnych komputerach
> lub przy konkretnej konfiguracji systemu.

Mam antywirus i 3x antyspyware, aktualizacja przy każdym połączeniu z
internetem. Więc jakieś złośliwe oprogramowanie raczej odpada...
Zwłaszcza, że przeinstalowanie systemu nie pomogło.

Widać więc po prostu modem "gryzie" się z moją konfiguracją. Wymiana
zatem chyba wskazana(???), bo zdecydowanie jest mi on potrzebny.

Wielkie dzięki za pomoc.

--
Pozdrawiam
Życzę miłego dnia :)