Re: Dodaj usuń programy - brak przycisku Usuń

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 01:43:46 MET DST

Osoba podpisana jako dziobu <kpawelXXX@XXXkr.onet.pl> w artykule
<news:edja0j$b5m$1@news.onet.pl> pisze:

> To już jakiś krok.
>
> Ale...
> w ostatecznym akcie desperacji ustawiłem uprawnienia
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
> na Wszystkich

Nie ustawiłeś, tylko przydzieliłeś i napisałeś komu...

> (wszyscy wszystko mogą i żadnych granic),

...ale nie napisałeś, *co* mogą, czyli *jakie* uprawnienia przydzieliłeś.

> przejąłem na
> własność (zarówno mój user jak i administratorzy - czyli moja grupa) no
> i dalej to samo.

Przejęcie na własność to za mało, bo domyślnie dostajesz uprawnienia tylko
do odczytu. Po przejęciu musisz sobie jezcze przydzielić możliwość pełnej
kontroli, dopiero wtedy będziesz mógł kasować.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)