Re: Windows XP - skąd zdobyć płytę (mam licencje)?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 21:18:41 MET DST

uzytkownik2@gmail.com log:
[...]
> Dali wszystko (łącznie z naklejką licencyjną), ale bez płytek. Czy
> w sklepie mogę ich zażądać/poprosić (tzn. czy mają obowiązek mi
> dać)? A może firma produkująca ten komputer?
> Inaczej: Czy można to po prostu skądś zdobyć (na razie mniejsza o
> to skąd). Komputer jest IBM'a.

Nie ma na Twojej wyspie żadnego XPiętaszka z płytą instalacyjną ...!?
Koledzy, koleżanki, rodzina ...
BTW rzadko spotykany dzisiaj przypadek "zapominania, oczywiście ;-)"
wydawania oryginalnego nośnika instalacyjnego przy zakupie/sprzedaży
zestawu.
Jeżeli kupiłeś zestaw ze systemem masz prawo zażądać wydania
opakowania+płyta Windows XP.
Jeżeli jednak podpisałeś odbiór/fakturę na której potwierdziłeś otrzymanie
m.in. systemu/płyty wtedy pozostaje ino *poprosić* ... i liczyć, że Ci taką
płytę dadzą.

GL