Re: dysk dynamiczny - a dysk startowy

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 15:40:13 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>No i jak sobie wyobrażasz zabezpieczenie przed tym poza UPSem? :)

No właśnie po to jest podtrzymanie bateryjne w dobrych kontrolerach.
Taka forma UPSa.
(a i filesystem da się tak zaprojektować, żeby temu zapobiec, ale byłoby
to skrajnie niepraktyczne; chociaż skoro można zaimplementować
sortowanie przez permutowanie do skutku ciągu wejściowego, to dlaczego
tego nie można? ;->)

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Ja  się  tu  chyba  powieszę - pomyślał. Nie
\  Kruk@epsilon.eu.org   / wpadło mu do głowy że wobec  braku  ciążenia