Re: Dopisanie ścieżki do PATH w pliku BAT

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 11:23:31 MET DST

Użytkownik <waldit@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1157447480.211009.53660@m73g2000cwd.googlegroups.com...

--------------- oryginal ---------------

Czy jest jakiś sposób aby poprzez uruchomienie pliku typu BAT
spowodować dodanie ścieżki do zmiennej środowiskowej PATH ?
Wydawałoby się, że można podać komendę:
path %path%;ścieżka
ale niestety to działa tylko pozornie bo dodaje do zmiennej PATH
w bieżącej sesji okna komend - czyli tymczasowo, a chodzi o to
aby dodać na stałe.

A musi być jako .bat? Bo jeśli nie, to prawyklik ma mój komputer,
właściwości, zaawansowane, zmienne środowiskowe i tam sobie ręcznie
dodajesz na stałe. Pewnie można jakoś przez rejestr, ale niechce mi się
szukać.

--
bqb znaczek wiadomo jaki bqb.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!