Re: Nieusuwalny "pliko-katalog"

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 00:24:25 MET DST

Użytkownik "Kłapouchy" <john@doe.com> napisał w wiadomości
news:lnqts3-4a7.ln1@closterkeller.colbatz.pl...

> captive sux :(

W ogóle skojarzyć NTFS z Pingwinem totrochę jak ogień z wodą, czy kota z
psem...
Captive... no tak, wiadomo, że to pączek od Billa Bramy.

> ntfs-3g wygląda dobrze. W przypadku zastosowania liczę na wiadomości z
> pola walki ;D

W każdym razie cuś potrzebowałem pomiąchac z zewnątrz partycją NTFS. Knoppix
się akurat prawie idealnie sprawdził. parę razy tylko jęknął, że cuś z nazwą
pliku chyba nie tak było, ale dane się nie wykopyrtnęły, zostały tam, gdzie
powinny. Ale to w jakimś głębszym podkatalogu.
Partycji nic się nie stało. Ot, po prostu, zbieg okoliczności, bo nie udało mi
się tego błędu powtórzyć następnym razem.
Oczywiście, jak będę miał sposobność szerzej ten temat obadać, to nie
omieszkam zapodać efektów :)

--
LH
Arnold B. aresztowany: