konfig

Autor: <pborucki5_at_wp.pl>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 18:55:05 MET DST

witam.
w sieciach jestem laikiem. moze nie totalnym ale jednak. chce rozdzieli
net na dwa kompu. mam zewnetrzne IP. kupilem router netgear. do routera
podlaczony jest modem. problem polega na tym ze nie wiem jak
skonfigurowac prawidlowo router. sygnal mam podzielony. niby dziala ale
co jakis czas sygnal jest urywany i musze resetowac router i modem zeby
znow usyskac sygnal. sytuacja dotyczy obu komputerów. nie ma konfliktu
IP. nie mam pojecia o oc chodzi. prosze o porady.