Suspend przestał działać.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 12:35:50 MET DST

Mam sobie XP HE SP2 na notebooku.
I ostatnio (tak ze dwa dni temu) zrobiło się tak fajnie, że jak
przycisnę przycisk zasilania, dostaję "Trwa przygotowanie systemu do
przejścia w stan wstrzymania" i... nic. Chwilę mruga dyskiem, po czym
przestaje i zostaję z takim ładnym okienkiem. Pomaga tylko wyłączenie
komputera. Najweselsze w tym wszystkim jest to, że nic w międzyczasie
szczególnego nie robiłem z komputerem.
W logach oczywiście nic nie ma sensownego.
Jakieś pomysły? Bo ja zgłupiałem już totalnie.

--
[------------------------] Is reading in the bathroom considered Multi-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] Tasking?