Re: Miejsce nie jest zwalniane na partycjach NTFS

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 00:06:56 MET DST

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Wiktor S.*, która zaskrzeczała:

> Nie chcę źle krakać, ale dziwne rzeczy ci się dzieją. Lepiej skopiuj gdzieś
> wszystkie dane, i sformatuj te partycje, bo dziś brakuje tobie miejsca, a
> jutro już zabraknie plików.

Chyba dobra rada, bo się trochę powtarza historia. Jeszcze jednym
sposobem (podaję dla porządku) na zwolnienie miejsca jest wyłączenie i
włączenie usługi przywracania systemu. Skasuje co prawda ostatni punkt,
ale jest to mała strata, a zysk miejsca może być spory.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8