Re: Zmiana p³yty i procesora a Windows XP

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 22:45:59 MET DST

Dnia Sun, 3 Sep 2006 22:33:22 +0200, Michal Kawecki napisa³(a):

> Pomys³ dobry, s± szanse ¿e siê powiedzie. Nie zapomnij doinstalowaæ
> sterowniki IDE/SATA do nowej p³yty zanim dysk odepniesz od starej.

O, dziêki za przypomnienie, sterowników IDE bym nie zainstalowa³. Dysku
SATA nie mam.

> Nie wszystkie ustawienia, ale te najwa¿niejsze tak. A, uwa¿aj na pliki
> zaszyfrowane - po reinstalce mo¿esz ju¿ siê do nich nie dostaæ.

Szyfrowania nie mam w³±czonego, bo jedno ¿e nie potrzebujê a drugie ¿e
w³a¶nie o takich problemach s³ysza³em. Na wszelki wypadek oczywi¶cie
zrobiê "podwójny backup" - normalne skopiowanie wa¿niejszych plików +
obraz partycji jakim¶ programem.

--
Pozdrawiam,
MadMan