Re: LAN - wyswietlanie akutalnego ekranu innego pc

Autor: adas; <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 17:55:12 MET DST

rogus wrote:

> Witam

hej!

> Rzecz wyglada tak...
> totalnie nie mam pojecia, jak sie do tego zabrac - prosze o
> naprowadzenie...

do archiwum to nie laska zajrzec?

> mam dwa komputery i chcialbym, aby siedzac przy drugim komputerze moc
> sterowac pierwszym...
> czyli aby dajmy na to urzadzenia laptopa [touchpad,keyboard,lcd] przejely
> kontrole nad duzym pc, ktory uzywany bylby do obliczen...

platform independent: tightVNC; jezeli masz tam WindowsXP to oczywiscie
http://www.tightvnc.com/ spradzi sie jak najbardziej; poza tym w Windach
jest wbudowany "Pulpit zdalny" - mowa oczywiscie o XP; a W2K3 server jest
bardziej rozbudowany serwer pracy terminalowej; np. w XP zalogowanie sie
na uzytkownika zdalnego oznacza ze lokalnie juz nikt sie nie zaloguje;

poza tym sa pewne roznice miedzy TightVNC (czy ogolnie VNC) a aplikacja
"Pulpit zdalny" z Windows; otoz po polaczeniu TightVNC widzisz biezacy
obraz z komputera - jezeli laczysz sie na komputer na ktorym ktos jest
juz zalogowany, to ogladasz jego pulpit; jezeli laczysz sie na komputer
na ktorym nikt nie pracuje to ogladasz menu logowania; przy aplikacji
"Pulpit zdalny" zawsze polaczenie musi polegac na podaniu nazwy usera
i hasla do systemu; jezeli ktos jest na nim zalogowany, to polaczenie
"Pulpitu zdalnego" go wylogowuje;

> dajmy na to, ze chce pracowac w shopie na laptopie, ale tak, zeby
> wszystkie obliczenia lecialy przez net i pokazywal sie aktywny obraz z
> duzego monitora...

no pojechales z tymi "wszystkimi obliczeniami";

> czyto mozliwe przy transferze 100mbit? i czy woogle da sie?

przy takiej predkosci plynnosc polaczenia bedzie zalezec wylacznie od
predkosci komputerow;

pzdrv;
adas;