Re: Prywatnosc.

Autor: habros <habros_at_op.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 01:14:37 MET DST

Konrad Kosmowski napisał(a):

> Nie. Admin serwera ma możliwość podejrzenia ruchu w sieci - Ty jako
> użytkownik tej sieci przesyłasz przez nią dane. Możesz przesyłać dane
> niezaszyfrowane - odczytanie tych danych jest dosyć oczywiste. Możesz
> przesyłać dane zaszyfrowane - w tym układzie admin może je owszem
> przechwycić, ale nic tym sposobem nie zyska. No zyska strumień danych,
> których rozszyfrowanie konwencjonalnymi metodami zajmie mu kilkaset
> lat. :)

Ok mowiesz o transmisjii danych(zaszyfrowanych badznie)
A ja zlozmy na forum.gazeta.pl i sie tam wywnetrzam niby anonimowo.
Pytanie czy admin moze to przechwycic

Jeszcze jedno.Swego czasu czytalem fajna ksiazke i bylo tam cos o
kluczach publicznych.Fajna rzecz.
Krotko: co mam zrobic zeby korespondowac z jakas osoba w sposob zupelnie
bezpieczny (mam na mysli zwyklych uzytkownikow noi mojego admina
oczywiscie).

> Admin serwera (tego typu) nie ma możliwości kontroli nad Twoim
> komputerem, dopóki oczywiście sam mu takich (nawet nieświadomie) nie
> dasz.

Chyba wyczules :-) ze dac nie chce.Rozwin.