Re: Win 2003 SBS - konfiguracja domeny i podłaczanie klientow (dlugie)

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 12:17:52 MET DST

Dnia Sun, 30 Jul 2006 00:25:43 +0200, Dobra, dobra napisał(a):

> Użytkownik "jack" <shineme-wytnij@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Stacji z win xp Home nie dodasz do domeny
> Moze ona co najwyzej korzystac z jej zasobów ( tak jak masz to teraz
> skonfigurowane)

CZyli jak rozumiem - nalezy skonfigurować domenę tak by spełnić wymagania
licencji serwera a potem traktować ją na klientach jako normalną grupe
roboczą czy tak? Nie wiem kto kupował/zamawiał ten sprzęt ale widac znał
się tak samo srednio jak ja na licencjach i współpracy systemow skoro kupił
2003 sbs i home na stacjach roboczych które i tak nie mogą pracować w
domenie a 2003 musi byc kontrolerem domeny (inaczej się wyłącza).

Dzięki wielkie za pomoc