brak dostępu do udostepnionych.

Autor: m7marek <___m7marek_at_wp.pl>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 14:14:55 MET DST

witam

mam taki (błachy) problem, może nie na tą grupę ale chwilowo inne mam
niedostępne.
2 komputery z WinXP prof. połączone kablem skrosowanym.
adresy stałe 192.168.1.2 i 192.168.1.3, maska 255.255.255.0,
brak bramy (nie mają połączenia do internetu),
ta sama grupa robocza,
wyłączona zapora systemowa i brak innych.
pingi między nimi przechodzą poprawnie,
udostępniono (proste udostępnianie) po jednym katalogu również do zapisu,
w otoczeniu sieciowym oby PCtów widoczne są oba komputery,
ale tylko każdy do swojego można wejść,
a do drugiego mam odmowę dostępu:
(\\XXX nie jest dostepny. Możesz nie mieć uprawnień....)
co zrobić żeby sieć zaczeła działać?
nigdy z tym nie miałem problemu, aż do teraz?

może coś zepsuły następujące instalowanie na obu programy:
AutopatcherXPmar06PolFull i jego dodatki,
TweakXP.

Próbowałem tego kreatora sieci z XPka, z przenoszeniem konfiguracji na
dyskietce,
ale nic nie dało?

Pomocy, co robić? Co jeszcze sprawdzić?

m7marek