Re: Jak skopiowac: Windows, Program files, Documents and Settings

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 21:21:44 MET DST

Użytkownik "MarekG" <niespamuj-marekgrzymek@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ea7cqk$lv9$1@panorama.wcss.wroc.pl...
> Próbowałem kopiować jako admininistrator i nie szło.
> Jak w XP HE nadać sobie prawa do kopiowania plików używanych przez system
> chronionych?

Nie ma takiej możliwości niestety. Można za to skorzystać z programów które
potrafią takie pliki skopiować, np. z ntbackup.

> Na twardzielu w XP HE nie ma. Poszukam na instalacyjnej CD.
> Czy on pozwala na zwykłe kopiowanie, czy tworzy jeden wielki plik, z
> którego
> potem trudno wyłuskać zawartość?

Tworzy jeden wielki plik i niestety jedyna możliwość dostępu do jego
zawartości to ponowne użycie ntbackup, co jest dość kłopotliwe.

Ja - ponieważ na co dzień korzystam z programu Drive Snapshot - rozwiązałem
to nieco inaczej. Otóż robię nim obraz partycji, podmontowuję go pod literkę
w eksploratorze i wyciągam z niego to co chcę. Można to też zautomatyzować
wykonując wszystko w wierszu poleceń. Nową funkcją tego programiku jest
możliwość zdefiniowania katalogów które mają być pomijane, co pozwala na
maksymalne ograniczenie wielkości tworzonych obrazów.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/