Re: windows rozsyla pakiety

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 19:55:12 MET DST

lucky <luckyjacaWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Witam,
> Mam dziwny problem : windows xp sp2 przez caly czas gdy tylko zostanie
> podlaczony do sieci zaczyny wysylac i odbierac pakiety z dns serwera.
> mialem nortona antivirusa 2006 i on napisal ze moj komputer jest
> atakowany (portscan) z adresu ip takiego jak dns serwer i nav zablokowal
> ten adres.

LOL, niezły ten NAV :) Odpowiedzi z DNS traktuje jako skan :)

> wtedy internet mi przestal dzialac

Nie dziwne skoro zablokowałeś sobie DNS.

> - jednak gdy to
> odblokowalem to komputer tak mocno wysyla, ze internet chodzi ledwie
> ledwie. nie wiem co to jest - co dziwne nie moglem byc atakowany bo mam
> firewall (router z nat). zarowno nav jak i bitdefender nic nie znalazly.

Bo pewnie niczego nie ma.

> nie wiem tez jaki proces to wysyla, ale jak wzialem task managera to
> tylko services.exe mial na IO others transfer porownywalny z moim
> laczem internetowym (co nie znaczy ze to bylo zwiazane z wysylaniem do
> sieci).
> czy ktos co kolwiek wie na ten temat??

Ściągnij sobie Port Reporter i wtedy się dokładnie dowiesz co wysyła
pakiety. A za pomocą Task Managera to najwyżej obciążenie łącza możesz sobie
obejrzeć.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/