Re: Autoupdate Office ?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 27 Jul 2006 - 17:02:50 MET DST

Dnia 2006-07-27, *Fantom* napisał(a):

> Strona z update office jest troche inna. Ale to nie o to chodzi. Ja pytam o
> AUTOUPDATE a nie o MANUALUPDATE

A ja nadal podtrzymuję swoją poprzednią odpowiedź. Wejdź (ręcznie) na
microsoft.update.com, pozwól na instalację (aktualizację) kontrolki
ActiveX. Od tej pory Aktualizacje Automatyczne będą oferowały również
poprawki do Office. Na przykład aktualizacje filtra wiadomości śmieci (co
swoją drogą jest u mnie trochę dziwne bo akurat Outlooka nie mam
zainstalowanego :) ) a ostatnio na przykład poprawka na dziurę w Excelu.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]