Re: nazwa admina + katalogow systemowych

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 27 Jul 2006 - 00:29:48 MET DST

Michal Kawecki log:
[...]
> Już sobie odświeżyłem pamięć. Chodzi o to, że w W2k nazwa Administrator
> jest zaszyta w runas.exe, dlatego po wywołaniu tego polecenia jest ona
> zawsze wyświetlana jako domyślna, nawet jeśli już nie ma konta o tej
> nazwie. Jest to dość uciążliwe dla kogoś, kto często z runas korzysta.
[...]

Yah, yah, a "niedźwiadki zawijają w sreberko"
pex.:
http://uis.georgetown.edu/software/documentation/win2000/win2000.run.as.admin.html
... no i durak ze mnie, że nie zapytałem co miałeś na myśli wypisując m.in.
n/w fragmenty:
"... Nazwy konta też nie warto zmieniać, zostaw ją sobie taką jak jest, ..."
" ... a niektóre usługi systemu wymagają
aby to szczególne konto nazywało się właśnie Administrator, a nie
inaczej (runas, Konsola Odzyskiwania). ..."
"...Działać działa, ale w poleceniu runas dalej trzeba wpisywać
Administrator, a
nie jego zmieniony login. ... "
TNT

--