Re: [Windows XP] Komunikat: "W podsystemie Win 16 brakuje zasobów..."

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 09:48:35 MET DST

"Robert Borkowski" napisał:

> A czy możesz polecić jeszcze jakiś inny program do monitorowania zmian na
> dysku i w rejestrze lub ew. tak jak piszesz do robienia snaphotów systemu?
> Najlepiej gdyby był darmowy.

Może coś na sysinternals? Bo ja, przyznam się bez bicia, używałem Registry
Tracker z pirackiego NU.

> Mam jeszcze taką wątpliwość: czy instalując to w wirtualnym systemie pod
> Windowsem 98 da się ustawienie z rejestru przenieść bezpośrednio do
> Windowsa XP bez żadnej edycji?

Swojego czasu zrobiłem tak ponad setkę ściągniętych pirackich gier
(oczywiście na potrzeby domowe dzieci) i z tego co widzę, chodzą też pod
W2k/XP. Trzeba tylko w instalatorze używać zmiennych zamiast bezpośrednich
nazw katalogów systemowych, a wpisy w rejestrze praktycznie się nie różnią.

JoteR