Re: Szybki shutdown

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Mon 24 Jul 2006 - 12:15:09 MET DST

Zanac napisał(a):
> Panie Radku: "drogo" - nie, są wersje ewaluacyjne = 0 zł.

Wersja ewaluacyjna działa tylko 180 dni IIRC i nie
wolno jej legalnie zainstalować po raz drugi. Poza tym
nie jest przeznaczona do normalnej codziennej pracy.
W sensie moralnym praca na wersji ewaluacyjnej przypomina
rezygnację z samodzielnego przyrządzania posiłków na
rzecz karmienia się na promocjach w supermarketach -- też
można, ale nie o to chodzi.

> "marna kompatybilnosc" - tylko czesciowo tak -
> ale ja i tak nie uzywam kompa do multimediów, wystarczy ze GG i Skype
> działa.

To dlaczego nie zainstalujesz Linuksa?

> "zysk znikomy" - nie - dla mnie jest zysk w
> kontekscie bardzo dobrej stabilnosci gdzie XP chowa sie daleeeeko w

Wiesz, nie zauważyłem by XP był dużo bardziej niesta-
bilny od 2003. Co prawda nie testowałem ich w tych
samych warunkach, ale z faktu, że na sprawnym sprzęcie
oba się nie wywalają można wiele wnioskować.

"Legendarna stabilność" Win2003 bierze się raczej z tego,
że w jego typowych zastosowaniach faktycznie jest trudniej
o "wysypkę". XP w zastosowaniu serwerowym też byłby mniej
wrażliwy. Poza tym wszystkie zmiany w 2003 zbliżające go
do stacji roboczej zmniejszają automatycznie część "zysków
stabilnościowych", np. włączając akcelerację wideo.

> tyle. A w dodatku W2K3 nie pobiera danych z Internetu w sytuacji kiedy
> zadne programy nie sa uruchomione (nawet te ktore dzialaja w trayu).

Możesz wyjaśnić o co Ci chodzi i jakie programy w XP coś
pobierają? Bo Messengera się wywala, a WGA nie stanowi
wielkiego problemu przecież.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |