Nie mogę ustawić strony głównej w IE

Autor: Tommy <tomek237_at_wp.pl>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 17:56:02 MET DST

Witajcie,

Kilka dni temu napisałem post o problemach z uciążliwimi plikami.
Dziękuje Miachałowi Kaweckiemu za napisanie że program Unlocker może
być pomocny w tej sytuacji. Usunał ten programik pliki i już nie ma
problemu.

Pojawił się jeszcze jeden problem.
Mianowicie nie mogę ustawić strony głównej w IE. Poprostu jest nie aktywny
pasek
w którym zazwyczaj się wpisuje tą stronę.
Jako strona główna ustawiła mi sie jakaś hiszpańska stronka, której w ogóle
nie znam.

Prosiłbym również o pomoc w tej sprawie (-:

Pozdrawiam