Re: Zdalne uruchamianie zaplanowanych zadan z wiersza polecen?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 17:52:06 MET DST

Dnia 2006-07-20, *GB* napisał(a):

> Czy da się uruchomić na kompie zdalnym zaplanowane na nim zadanie, z wiersza
> poleceń na kompie loklanym?
> Sprawa dotyczy komputerów z Windows XP prof.
> Mogę uruchomić zdalne zadanie poprzez Eksplorator windows (prawoklik na
> zadaniu i "uruchom") ale to mi nie wystarcza.

at ->
http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windows2000serv/maintain/operate/04w2kadc.mspx
schtask.exe ->
http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windowsserver2003/pl/library/ServerHelp/1d284efa-9d11-46c2-a8ef-87b297c68d17.mspx?mfr=true
W razie czego można powyższe programy

W razie gdyby w/w programy nie chciały działać zdalnie można je wykonywać
"lokalnie" ale za pośrednictwem psexec z www.sysinternals.com. Ten ostatni
trzeba szybciutko pobierać zanim MS zapakuje go w jakiś "wypasiony"
instalator MSI, dołoży kreatory i trzykrotnie dłuższą EULę ;)

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]