niebootująca kopia Win XP :-(

Autor: poli <300ton_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 02:35:55 MET DST

Witam.
Szanowni...
Mój problem miał początek , gdy postanowiłem uczynić sobie kopię instalki
Windy za pomoca Nero V 6.0.
Najpierw kopia przez obraz - nie bootuje
potem kopia w locie - nie bootuje
w końcu przeciągnij/upuść(Nero BR )- nie bootuje.
Sesje pojedyncze , zamknięte ,co jeszcze?
Mam co prawda jedną kopię ,która bootuje ,ale ... "błąd 7".
Nie mam jednak pojęcia czym się różni(dlaczego akurat ta się bootuje?)od
innych? Porównywałem wszystkie z "matką" ale nic mi nie "rzuciło" się w oczy.
Przeszukałem "niusy" ale tego konkretnie problemu nikt nie opisał.
O czym nie wiem , a powinienem ,by uczynić bootowalną kopię ? Zapewne "cóś"
przeoczyłem w opcjach NERO. Tylko nie wiem co? Z resztą jako ignorant, nie
grzebałem w nich tylko użyłem domyślnych.
Za pomoc ,wszelką i możliwie łopatologiczną jak równiez zrozumienie z góry
dzięki!!
poli.(Win XP PRO SP 2pl)