Re: Pomoc przy bootowaniu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 10:26:43 MET DST

Użytkownik "JarekCz" <jarekexe@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1152604226.792978.175450@s13g2000cwa.googlegroups.com...

> [...]
> Zaˆadowany sterownik. disk.sys
> Zaˆadowany sterownik. \WINDOWS\System32\DRIVERS\CLASSPNP.SYS
> Zaˆadowany sterownik. fltmgr.sys
> Zaˆadowany sterownik. sr.sys
> Zaˆadowany sterownik. PxHelp20.sys
> Zaˆadowany sterownik. KSecDD.sys
> Zaˆadowany sterownik. Ntfs.sys
> Zaˆadowany sterownik. NDIS.sys
> Zaˆadowany sterownik. ohci1394.sys
> Zaˆadowany sterownik. \WINDOWS\system32\DRIVERS\1394BUS.SYS
> Zaˆadowany sterownik. Mup.sys
> Zaˆadowany sterownik. agp440.sys
>
> Skąd mam wiedzieć co to za zterowniki? :|

Ja tutaj już nie widzę problemów. Nie ma ich także w podesłanym nowym pliku
ntbtlog.txt, ale... zauważyłem teraz, że nowy log kończy się na informacji o
załadowaniu sterownika programu Alcohol, a ten program ZTCP leżał właśnie na
tej dużej partycji z danymi, co może być jakimś śladem. Proponuję więc
zacząć od wyłączenia sterowników alcan5wn.sys oraz alcaudsl.sys - i zrób to
teraz. Potem odepnij dysk kolegi, wykonaj "Clear Sig" spod BootIt i spróbuj
uruchomić swój stary system.

> Em... trochę myląca odpowiedź. Czy wyłączenie sterownika Avgio.sys
> to nie wszystko?

Sorry. Plik avgio.sys to sterownik antywirusa i oczywiście należało go
wyłączyć.

[...]
> Dla pewności - to te z katalogu windows\repair ?

Tak, oczywiście tak. Procedurę podmiany opisałem w którymś z poprzednich
maili.

[...]
> No to jeśli z podmianą mam poczekać, to oprócz tych obrazów
> systemów to co mam zrobić teraz ?:|

Wyłącz sterownik Alcohola.

> Kurczę... chyba znowu namieszałem. Próbowałem uruchomiłem tego
> stargeo XP [w celach zarejestrowania sterowników] z podpiętym dyskiem
> kolegi :( Bardzo źle?

Nie, skądże. Twój poprzedni błąd polegał na przeinstalowaniu SP2 w sytuacji,
kiedy literka D była przypisana do partycji z systemem kolegi. W tej chwili
nic się wielkiego nie stało, wystarczy jeśli wykonasz teraz Clear sig po
odpięciu dysku kolegi. Ale najpierw wyłącz sterownik Alcohola i - jeśli
system w dalszym ciągu nie zechce wstać - to masz dwa wyjścia:
- albo podeślij mi ponownie plik ntbtlog.txt i jeszcze powalczymy,
- albo podmień rejestr na kopię z katalogu \Repair. Z tym że wówczas
niestety trzeba będzie przeinstalować wszystkie programy, tudzież przywrócić
różne ustawienia wprowadzone w trakcie eksploatacji systemu (hasła, dane
kont pocztowych, etc.). Będzie się to praktycznie niemalże równało
postawieniu świeżego systemu.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/