Re: Pomoc przy bootowaniu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 23:40:54 MET DST

Użytkownik "JarekCz" <jarekexe@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1152465145.497234.294090@b28g2000cwb.googlegroups.com...
> [...]
>
> Zajrzałem do msconfig i oto co ujrzałem
> http://hefajstos.zst.swidnik.pl/~jarekcz/msconfig.jpg
>
> [proszę nie zwracać uwagi na niezdarne 'scalenie' dwóch obrazków
> ;)]
>
> Ten REGSET to jakiś podejrzany bo dałbym głowę, że nic takiego nie
> instalowałem, pozatym nie ma takiego katalogu na D. Także ten pusty
> wpis mnie martwi.
>
> Mam zamiar usunąć atiptaxx [to ikona w systrayu..], dragdiag [to do
> modemu - statystyki], jeden z SMAX4 też jest niepotrzebny [dźwięk],
> HPWschedule to do drukarki - też nie chcę. Nero check - nawet nie

Żadnego z nich nie usuwaj.

> Jakieś obiekcje/sugestie? :)

Ale nie wiem o co chodzi. Czy to jest system kolegi? Jego też chcesz
naprawiać? ;-)

To był żart oczywiście. Nie wiem co to jest ten program z katalogu REGSET,
nie wiem też czy w ogóle do czegokolwiek potrzebna jest aplikacja Angel.exe
(trojan?). Reszta to są bezpieczne programiki. Tylko... po co to w ogóle
ruszać? Przecież one nie wpływają na możliwośc uruchomienia lub nie Twojego
systemu.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/