Re: Pomoc przy bootowaniu

Autor: JarekCz <jarekexe_at_gmail.com>
Data: Sat 08 Jul 2006 - 12:56:46 MET DST

> A. Error 116. Typowy problem z PM. Zrób tak: uruchom BootIt, w jego
> ustawieniach zaznacz opcję "Alternate CHS", następnie wejdź i wyjdź z
> podglądu właściwości partycji (lub MBR View - nie pamiętam gdzie to działa)
> na dysku z systemami XP klikając OK. To powinno wystarczyć. Dla wszystkiego
> zajrzyj jeszcze we właściwości partycji extended i kliknij tam przycisk
> "Recalc V-CHS".

Zrobione. Tylko nie wiem co miałem szukać, lub na co zwracać uwagę
podczas wchodzenia do właściwości partycji (lub MBR View) - na
wszelki wypadek zajrzałem wszędzie i znalazłem takie rzeczy w
'Additional Informations' :

MBR Entry 0
 Bootable: NTFS
 This partition may not boot winNT

MBR Entry 1
 Warning: Last volume should be visible FAT/FAT32
 This partition is not accessible by DOS
 The location of this partition will prevent some operation systems
from booting it

Aha... nie wiem czy to miało wpływ - ale nie odłączałem dysku
kolegi z XP podczas tych operacji. Powtórzyć je z samym SATA??

> W zasadzie nic, co by mogło przeszkadzać. Może poza Alcoholem. BTW -
> przyjrzyj się procesowi ładowania poszczególnych sterowników w trybie
> awaryjnym, może coś zauważysz. A jeszcze lepiej włącz logowanie ich
> ładowania (F8 - tryb awaryjny z rejestrowaniem) i podeślij mi log (plik
> Ntbtlog.txt zapisany w katalogu \Windows uruchamianego systemu).

 Dodatek Service Pack 2 7 7 2006 12:17:02.500
Zawartość pliku log przesyłam mailem, bo chyba nie da się tak
długich wiadomości umieszczać

> Chciałbym też, żebyś spod Konsoli Odzyskiwania wykonał kolejno:
> chkdsk /p c:
> chkdsk /p d:
> chkdsk /p e:

No zrobione. Bez widocznych problemów. Ale tutaj także nie
odłączałem dysku kolegi - ma to znaczenie?

> Outlook czy Outlook Express?

Express.