Re: Jak instalnax Office XP na Win XP ?

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 13:07:18 MET DST

> jasne. chyba zapomniales o co pytales; Twoj problem polega na tym,
> ze system wola o plytke; uruchom ponownie instalator z konta admina
> i zmien opcje instalacyjne na "uruchamiaj z mojego komputera" lub
> na "niedostepne"; jezeli jakakolwiek opcja bedzie "uruchamiaj z cd"
> to jest dosyc jasnym, ze office bedzie prosil o plytke "czasami";

Ale tak wlasnie mam ! Na admini nie musze meic zadnych plytek itp. Wszystko
mi dziala poprawnie.

> osobiscie uwazam office XP za totalny knot; uzywam 2003; no i prosze
> wytlumacz mi, czy w office 2003 jest inaczej niz w XP? instalacja
> jest prowadzona z konta admina; zaznaczam "uruchamiaj wszystko z
> mojego komputera"; nastepnie pierwsze uruchomienie pakietu office na
> koncie dowolnego uzytkownika (niezaleznie od jego uprawnien, typu,
> etc) powoduje wrzucenie DO JEGO KATALOGU DOMOWEGO kilku plikow (a
> w zasadzie to utworzenie ich) oraz dodanie pewnej liczby wpisow do
> galezi uzytkownika w rejestrze (plik ntuser.dat); przy kolejnych
> uruchomieniach oczywiscie juz tego nie robi;

A u mnie nie chce. Jak odpalam pakiet na koncie usera to pisze ze musi miec
CD. Jak nie ma to kilka razy anuluj i sie odpala. I tak zawsze. Jak wlzoe
plytke, to wtedy tez cos tam sobie instaluje i uruchmaia bez zadnych
dodoatkowych pytan. I tak w kolko. Jak znowu chce odpalic to albo mam plytke
w napedzie i nie pyta (ale cos tam sobie znowu instaluje) a jak nie mam
plytki to mowi ze nie mam plytki. Czyli krotko mowiac powinien to zrobic
przy pierwszym uruchomieniu ale robi to samo zawsze.
System jest czysty - nowo zainstalowany

Fantom